Spelregels

Hoe kan ik ZAZOEL contacteren?
Je kan ZAZOEL het best bereiken via  het contact formulier op d
e website of via mail (info@zazoel.be)


Voor de koper

Hoe kan ik betalen?

Na bestelling via onze webshop ontvang je een bevestigingsmail van ZAZOEL. Deze omvat de nodige gegevens om het verschuldigde bedrag over te maken via overschrijving. Indien de bestelling wordt afgehaald in Clinge (NL) of Oudegem (BE), dient het verschuldigde bedrag ook op voorhand overgeschreven te worden. Contant betalen bij afhaling is echter niet mogelijk.

 

Hoe gebeurt de levering van de aangekochte goederen?

ZAZOEL zorgt voor een zo snel mogelijke levering van de bestelde artikelen binnen de 7 werkdagen na ontvangst van de betaling. Hiervoor maakt ZAZOEL gebruik van de logistieke diensten van Bpost en PostNL

 

Kan ik een bestelling annuleren?

Elke bestelling kan zonder opgave van reden worden geannuleerd. Dit dient meegedeeld te worden aan ZAZOEL via mail en heeft geen verdere gevolgen.

Voor de verkoper

Hoe kan ik kleding binnenbrengen?

Je verzamelt kleding in een stevige doos/box  (zonder kapstokken en max. 40 stuks) met de vermelding van je naam én het ingevulde en ondertekende formulier (hieronder te downloaden). Je kan vervolgens deze box bij ZAZOEL afzetten na afspraak (te Oudegem/Dendermonde (BE) of te Clinge NL), opsturen via Bpost of PostNL (verzendkosten voor de verzender).

 

 Welke kledingmerken worden aanvaard?

Hollister, Someone, Burberry, Bellerose, Funk4Flavours, Lilly Balou, Petit Bateau, Armani, Hugo Boss, Tom Tailor, IKKS, Tommy Hilfiger, Woody, Tumble n’Dry, Imps & Elfs, Noppies, CKS, River Woods, Dirkje, Retour, Like Flo, Ralph Lauren,Stones & Bones, Scamps, Kik Kid,  Filou & Friends, Mexx, Esprit, Desigual, Name It, Maan, Morley, cos, samsoe &samsoe, rita co rita ( Belgische merken), guess, Diesel, Scotch & Soda, Timberland, Fred & Ginger,

Download
contract zazoel.pdf
Adobe Acrobat document 101.5 KB

Welke kleding komt in aanmerking?

ZAZOEL aanvaardt kleding voor jongens, meisjes, dames en heren, zowel merk- als confectiekledij van max. 2 jaar oud.

Accessoires,  schoenen, sokken en ondergoed worden niet aanvaard.

Alle kledij moet gewassen, gestreken en in perfecte staat zijn en mogen geen sporen van gebruik vertonen: vb. alle knopen, riemen aanwezig - goedwerkende ritsen - geen vlekken /gaatjes, verkleuringen, etc.. Ook kleding die versteld is of geen label heeft, kan ZAZOEL niet aanvaarden.

 

 

Wanneer weet ik welke tweedehands kleding geaccepteerd wordt?

Binnen de 14 werkdagen na levering zal ZAZOEL de aanbieder per mail op de hoogte stellen van de aanvaarde kleding.

Gelijktijdig wordt u ook per mail op de hoogte gesteld van de niet aanvaarde artikelen. hierbij wordt geacht

 

De niet aanvaarde kleding kan geschonken worden aan ZAZOEL waarbij wij deze schenken aan  het goede doel  naar onze keuze,

of na afspraak dienen opgehaald te  worden binnen een termijn van 1 maand of worden thuis geleverd tegen een vergoeding

door Bpost of PostNL.

 

 

 

Voor welke periode wordt mijn tweedehands kleding online aangeboden?

Standaard zal de kleding voor 6 maand online aangeboden worden.

 

Wat gebeurt er met de kleding die niet verkocht geraakt?

De kleding die dan niet verkocht is kan je na 6 maand gewoon komen ophalen, schenken aan ZAZOEL voor een goed doel of worden thuis geleverd tegen een vergoeding door Bpost of PostNl.

 

Hoe wordt de prijs bepaald?

ZAZOEL bepaalt de prijs waartegen de kleding in de webshop wordt opgenomen. Deze wordt steeds uitgedrukt in euro en is inclusief BTW.

ZAZOEL maakt voor de prijsbepaling gebruik van de volgende richtlijnen, uitzonderingen zijn steeds mogelijk. 

 

Artikel   
Verkoopprijs
Tshirt korte of lange mouw, polo, top Tussen €2.5 en €7
Blouse, hemd Tussen €3 en €15
Jurk Tussen €3 en €15
Rok, short Tussen €3 en €10
Jeans, katoenen broek, training, joggers, legging Tussen €2.5 en €10
Cardigan, sweater, hoodie, trui Tussen €2 en €10
Nachtkleding Tussen €3 en €8
Jassen Tussen €4 en €15
Swimwear Tussen €.0.50 en €6

Na ontvangst van de kleding zal ZAZOEL een richtprijs bepalen voor de geaccepteerde artikelen en deze via mail communiceren. Vervolgens kan je binnen de 3 werkdagen ZAZOEL contacteren om in overleg de richtprijs te wijzigen.

 

Op hoeveel van de verkoopprijs heb ik recht?

Van ieder artikel dat is verkocht, ontvangt de verkoper een percentage van 50% van de verkoopprijs zoals genoemd in de webshop. De overige 50% bestaat uit een vergoeding voor de verwerkingskosten door ZAZOEL.

 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn kledingstukken in de webshop zie?

De ontvangen kleding wordt door ZAZOEL zo spoedig mogelijk verwerkt (labellen, fotograferen, etc.) en in de webshop geplaatst. Er wordt echter geen garantie gegeven over de maximumtermijn waarbinnen de ontvangen kledingstukken in de webshop, online, zullen verschijnen.

 

Wanneer word ik uitbetaald?

Het geld van je verkochte kledij wordt maandelijks op je bankrekening overgeschreven.

 

Kan ik ook fysiek bij jullie komen shoppen?

Momenteel is dit nog niet mogelijk, maar we willen in de toekomst wel op een regelmatige basis een koopdag organiseren waarin je kan langskomen bij ons  in Clinge(NL)  om te komen 'winkelen'.

 

 

www.ZAZOEL.be

'S Gravenstraat 158, 4567AN Clinge (NL)

Emailadres info@zazoel.be

NL67 RBRB 0205 0900 01

Ondernemingsnummer NL003552729B10